25 Maj.

somnade som en stock direkt jag la ner huvudet på kudden igårkväll.
min dator har dött, min mac .. förhoppningsvis behöver den bara lite ström, och just nu är den amerikansk laddaren, ska in till karlskrona och köpa mig en adapter nu, för datorn behöver jag! - sitter på min gamla och kommer nu ihåg varför jag faktiskt köpte en ny! - har datorn dött helt, blir jag galen, det händer bara inte.

nästa vecka börja jag jobba, det känns FYFAN just nu, men samtidigt JAA något och göra i sommar.
det kommer gå fort, veckorna flyter på, plus jag får pengar, och innan vi vet ordet av är det den 9 Augusti.

för 9 augusti åker jag tillbaka till USA, jag blir lycklig av bara tanken!
jag trivs hemma, i mitt hus, jag älskar mitt hus, mitt rum, vår altan, allt som har med huset och göra.
det är bara ronneby jag inte klara av, samtidigt som alla mina vänner jag tycker om, bor överallt utom i blekinge.
de flesta kommer hem, om ett par veckor, speciellt min fluff, jag kan inte vänta med att få träffa honom!
men mina santa barbara vänner? det gör ont utan dom, det gör speciellt ont utan Carl, finaste människan! 

Det blir tjatigt här, om hur mycket jag vill tillbaks, det får ni leva med.
men mitt liv är på standby just nu, sverige är inte mitt liv just nu, jag ska bara vara här över sommaren.

jag är vilsen, jag vet inte riktigt ... det ska nog gå bra.
ska plocka upp håkansson nu och köpa min nedrans adapter, det är nog egentligen bara min dator jag behöver.
lite bilder, skype med folk så är allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback