so many memories.

det är två årsedan jag tog studenten, och man hinner med endel på två år.


vad visste jag här? när jag stod på flaket den regniga och åskiga dagen i Juni 2010.
Jag var lyckligast i världen och allt jag visste var att i Augusti skulle jag bo i USA och i Chicago, men allt det andra som hände efter det? vem visste allt det.

New York, New York.

Chicago, Illinois.

Ludvig, Emelie, Jag och Jennifer.
Evelina och Annie! - dessa två skapare träffade jag TVÅ gånger i Chicago, vem trodde vi skulle hålla ihop?!



thailand!



London och övergångstället där pojkarna i Beatles går.

vem visste jag skulle stanna i nästan ett år i vackra England?

och ha turen att få resa runt överallt, i manchester speciellt och se mitt drömlag.


att träffa en ronnebybo i Manchester, som jag aldrig umgåts med innan, men nu tvingat med till Santa Barbara om ett halvår! fina du.

att komma till Los Angeles och få sitta vid Beatles-stjärnan.

att få träffa Evelina, min Chicagovän och mysa runt med henne! sådan ängel den där tjejen.

att få största drömmen i världen att gå i uppfyllelse. - att få se förhäxad-huset.

att flytta till Santa Barbara, CA - och få bo med dessa två.

få en bästavän för livet!



att få åka till Las Vegas, Nevada! - San Francisco, California och Grand Canyon, Arizona!

att få sitta i vänner-soffan med min seriernördvän! - dream come true.

alcatraz!

och få träffa Evelina lite då&då.

att få uppleva världen är det roligaste jag vet, att leva bland andra kulturer och ta del av andras liv, och andras vardag, att få skapa min egen vardag på ett ställe jag älskar, bland otroligt fina människor som jag är så tacksam för varje dag.

vi får se vart jag befinner mig om ett år, tanken är fortfarande Californien.
men kanske skriver jag från ett soligt Australien eller regnigt Kina nästa gång - vi får se.

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Vad roligt att se alla bilder! Du har allt vart med om mycket du! :)

2012-06-10 @ 11:15:35
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Underbara bilder!!! Sen att du får med några Manchester United-spelare gör dem ännu bättre! Avis att du reser och får uppleva så mycket :) Grymt!

2012-06-17 @ 19:20:27
URL: http://cancerlivsstil.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Ja eller hur United <3 Ja, VM 2014 i Brasilien hade inte varit fel det kör vi på!

2012-06-17 @ 23:03:34
URL: http://cancerlivvstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback