Resplaner.

mina nya planer ser ut som så att tisdagen den 7 Augusti lämnar jag Ronneby och sverige för lite England.
där jag stannar till Söndagen den 12 Augusti och åker direkt från London till Seattle, i Seattle stannar jag i 7 dagar, innan vi bilar ner mot Californien.

men jag är inte 100 ännu, ska kolla upp så att flyg stämmer med alla tider som jag planera osv.
det är lite krångligt, förhoppningsvis kan det blir såhär!!! - tyvärr ser det inte jätte ljust ut, eftersom jag måste verkligen passa in tåg med flyg, och alla flyg älskar ju att gå 07:00 på morgonen.

fick mail från Cathy "NOOOOO are you serious?! That would be brilliant and those days are fine for us. It’ll be so nice to see you and hear all your news:) The girls will be v excited!!!"


- annars? 5 Juni, nationaldag imorgon, klockan är snart 16:00, jag har precis vaknat till liv efter en seg natt på jobbet, som ifs flöt på RÄTT okej, en natt till sen är jag leeeeedig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback