17 Juni.

Snow white and the huntsman igår på bio med Sofie, Sarah och Emelie.
jag hade som vanligt ingen koll, när sofie fråga mig om jag ska med, säger jag bara ja, betala min biljett, köper min popcorn, sätter mig i stolen och fråga vad det är vi ska se! - BRA vart den åtminstone!

åkte hem och skypade med jayme, tills sofie kom in genom dörren och hälsa på honom med ett "I have to peeeeeeee!" - underbara människa!

Jag: I know, she's kinda wierd.
Jayme: just as you then? ;)
50 dagar snart till Seattle nu, det närma sig, snart nere på 40-sträcket. 
pallra sig upp ur sängen vore nog fan en fin idé känner jag, klockan är ju för helvete halv 3.
HEJA DANMARK IKVÄLL!! (även om jag hoppas tyskland vinner hela EM, hur de nu går ihop)



Kommentarer
Postat av: Beccah

Lova ta massor av bilder i Seattle och lägg upp.

Är så avis! :D

2012-06-17 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback