inget pepp-inlägg direkt.

det är två månadersedan jag blev sjuk den där ÄCKLIGA veckan med både öroninflamation, halsfluss och bihåleinflamation - IDAG för första gången, kan jag prata ordentligt med min hals! på något vänster har jag inte kunnat "harkla" typ, eller göra R när jag pratat, inte ens om jag försökt ... men idag prövade jag igen, och det gick, glädjebesked från mamma "JAA nu kommer det tillbaks"

även idag jag ätit min lilla medicinkur i två veckor, var ju hos doktorn för 2 veckorsen och fick 3 olika medicner utskrivna för mitt "lilla" problem, hon ska ringa nu i veckan och se om det hjälpt något, vilket det faktiskt ha, för det mesta, FINALLLY! 

läkaren skulle också kolla upp mitt magproblem, DETTA STÄNDIGA JÄVLA PROBLEM!!!
bryr mig inte ens, det var hon som ville göra denna satans undersökning, jag stretade emot så gott jag kunde, men det gick ju inte.

nu i veckan ska jag in till sjukhuset, inte för min del men för min väns del, och nu kommer jag skrika, skrika som aldrig förr, på dåliga läkare, på dålig koll ... DRA ÅT HELVETE JÄVLA SJUKDOM JÄVEL !!!!
blir så jävla arg, när dom ser hur människan plågas, och jag tycker de är så saaaatikens sega!! jag börja tappa mitt humör nu ... på riktigt. - Jag har hållt humöret uppe nu i flera månaders tid, men nu börja jag blir så jävla less på att bara se på .... DÖ DÖ DÖ DÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback