tråkig blogg, tråkigt liv.

tänkte dra ett inlägg om hur dum i huvudet man ha varit, på dagis etc, jag var svin elak på dagis.
på högstadiet hade man många "vänner" som man snackade skit om till andra "vänner" och så nästa dag dög den personen igen - så funkar inte mitt liv idag, thank god. - och egentligen inte varit så där super farligt, många ha varit värre, jag har aldrig haft problem med att säga ifall någon är dum i huvudet, är en person dum i huvudet, så ska den personen få veta det också - min åsikt.

finns dagar då jag kan tycka att sofia är dum i huvudet (längesen nu dock) men då får hon ju veta det - no big deal.
sen finns de, de "vänner" som man träffa 2-3 gånger om året, man tycker inte egentligen super mycket om dom, men när man väl ses, så är de rätt skoj, men de räcker dom där gångerna.

annars? - jag kommer flyga 11 timmar direktflyg till Seattle från tyskland. - ska nog boka upp mig till första klass, om det inte spårar ur i pris, jag ska när som kila till jobbet, vädret i sverige är svinkallt, och det är två veckorsedan vi lämnade Santa Barbara! - det känns som det var två månadersen, minst.

behöver lite saker och ser fram emot, lite små-resor, får börja planera det nu, så dagarna rullar fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback