stanna i Cali - nya kurser - och regn.

att de kan vara så kallt i detta land? regn regn regn.
tur man jobbar då, missar man inte allt för mycket.

körde i ilfart ut till sofia igår, och mös ihop det med sara.
och så hem till tim, för vad vet jag inte exakt, fest-mys-häng?
inte lämnade jag mina tjejer i sikte, vi ska kramas och mysas så länge vi bara kan, i augusti lämnar jag dom ju för nästan ett år, jag har sagt det va? jag stanna i Californien till Juni 2013 (minst) och troligtvis hösten 2013 med.
men så långt behöver vi inte tänka på - Men någon Malin under vintern och jul blir här inte i svea!

krubb i magen, nu blir det juuubbedags och anton hela kvällen efter det! 
- har valt om mina kurser för hösten btw - fick ett mail om att sbcc droppat mig från alla klasser, då the channels går upp i credits för hösten, sjukt bökigt, (inga problem med att klasserna var borta) dom fanns alla kvar, men så kände jag för att välja om lite i samma veva.

Så nu istället läser jag The Channels, Photojournalism, Historia, Geografi! - troligtvis hoppa jag in och crascha en kurs till hösten, så jag läser 15 credits, troligtvis en engelska eller matte klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback