question.

inte träffat Sofie på flera år tror jag, men ingen tid har försvunnit, bara att prata på som vanligt.
de som känner sofie och mig vet att vi är rätt bra på och prata, båda två. - inte en tyst minut, så himla mysigt!

fick en fråga som jag tänkte besvara!

hejhej! först och främst måste jag bara säga att du har en superbra blogg och det har vart riktigt intressant att läsa om din tid i Usa! Jag kommer att ansöka om att börja studera i santa barbara från och med VT 2013, min plan är att stanna 2 år. Jag läste nånstans att du åkt via ibs som jag ska åka med och undrar därför hur man ansöker om att vara där två år? det är bara att skicka in ansökan till ibs som vanligt eller? och att man söker längre visum och beslutar sig på skolan i santa barbara att sen vara kvar ytterligare ett år ? eller hur funkar det ? haha

Svar: Yes, du kan åka genom IBS och fortfarande läsa vidare 50 år efter om du vill det :)
du läser bara din två terminer med IBS, sen fortsätter du bara välja till kurser och betala för dom (utanför IBS) inga märkligheter :)

IMORGON BÖRJAR FOTBOLLS EM !!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback