lycklig eller tråkigt?

det är så många människor som är ute och reser och få höra "är det inte dags att komma hem och börja med verkligheten?" - vadå verkligheten? att resa är ju min verklighet i det läget, vem säger att den är fel? vem säger att de finns en "verklighet" till mig i sverige?

så länge man är lycklig så får den verkligheten vara - utomlands, jobba med djur i afrika, plugga på högskola, jobba som städare, jobba i en gruva, vara kung - det spela ingen roll, så länge man är lycklig, så har ingen människa rätt och säga till en att börja om sitt liv och göra något annat för att det inte anses vara "rätt" 

att plugga utomlands just nu är min verklighet, jag kommer inte komma hem just för att "det är dags"
jag kommer hem när jag känner att det är rätt.

- nu kör vi lite midsommar på det! :) wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback