Freeeeeee.

åh vilken spännande sista halvlek igår, räckte inte hela vägen - det var väl lite väntat, men hoppet fanns där!

JAG ÄR LEDIG! jobbat min sista natt, och resterande dagar denna månaden som är (14?) jobbar jag 3 av dom!
tackar midsommar som gör att mitt skift nästan missar en hel runda!
från 800 vänner på facebook hamnade jag på 660! det ska rensas åtav bara fan nu, jag förstår inte ens varför man ha så många vänner? jag känner säkert inte ens hälften av dom, jäkla facebook! hälften är tyskar dessutom.

nu blir det snart bio! få väl se lite vettig ut och ta mig en dusch åtminstone, BIOPOPCORN!

fyra låtar som påminner mig om Californien och livet där borta! I miss it, i miss USA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback