Denmark - Köpenhamn - Tivoli.

Danmark och Köpenhamn stod på schemat - tivoli och mys - otroligt mycket regn dock, men det dör vi inte av.
går fan inte och ladda upp bilder igen, blir tokig på nya systemet, de får väl igång det någon gång dock!
- anyway, nicole den fegisen bangade ur varje gång vi skulle åka, mitt i "demonen" skriker hon JAG VILL AV! så de snälla danskarna fick släppa av henne precis innan turen ska gå, skratta så jag dog! 
- efter ett tag måste hon ju åka!!!

Jag: Nicole, denna kan du fan åka, från 2 år står det, vanlig lätt berg&dalbana!
Nicole: aa okej!
(så vi börja åka, gå rätt mysigt och lugnt i början tills det sätter fart)
Nicole: MALIN JAG SKA DÖDA DIG!!!! FAN VAD JAG HATAR DIG!!!! 
Jag och Johanna skratta så vi håller på och dö hela åkturen, för lets face it, en 2åring kunde faktiskt ha åkt den, bara nicole som inte är så våghalsig ;)

ska hoppa in i duschen och värma upp kroppen lite innan England-matchen!
Imorgon ska jag skypa med min england-familj, jag ska hoppa in och jobba en natt, sen ledig igen i 4 dagar, och på tisdag eller onsdag åker jag till Helsingborg och Landskrona för att umgås med Calleballe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback