20.

äntligen fick jag jobba på själv, göra allt i min egen takt, nu är jag själv där resten av sommaren, gött!

min läkare slog mig en signal dessutom och lämna meddelande som "Hej malin, jag har fått dina provsvar och vill att du gärna ringer mig så fort som möjligt" - nu kommer hon säga de, det blev fel på dig i födslen! 
eller så ringer hon och vill säga glad midsommar bara, hon kanske också behöver prata lite! - jag tror på det sist nämnda, säkert första också, men mest troligt är det ju att säga Heeellllo, glad midsommar, allt vart kanon!
sen kommer hon säga det ... det jag kommer tacka nej till, att hon vill återigen göra en ÄCKLIG rektoskopi och gastroskopi för att kolla tarmarna för 4738 gången! Jag kommer säga nej, jag är nöjd med att ha ont i magen, jag är väldigt van vid det nu, det gör mig ingenting ... så inga mer slangar i tarmar!!

bara en jobbdag imorgon till, sen är det lite ledigt och midsommar! 
fick ett otroligt fint och långt mail från min värdmamma igår, hon kan hon! fina england, vi syns snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback