update

gårdagen bjöd på grill och mys hemma hos Viktor med spel (vuxenfrågor dessutom, som jag inte kan nåt av)
sen fick de blir öltält på tosia, herregud - fick sjunga "sommartider hej hej" med mina fina Sara, Sofia och Sofie.
fick träffa vänner som jag inte pratat med sen mellanstadiet, känner knappt igen hälften, det är väl de som är "vettigt" med tosia, att alla är hemma över sommaren och man få chansen att träffa människor och ta igen lite tid.
avslutade med nattmat på Katrins med Felicia! - fint jobbat.

inatt ska jag hoppa in och jobba, inte det roligaste budet jag sagt Ja till, men den 25 är det nog värt det!
sen börja jag på riktigt på tisdag - jag kommer ha 8 fridagar kvar (för om en månad åker jag)
4 av de närmaste kommer jag spendera i Göteborg, och de andra 4 kommer jag ta flyget upp till Stockholm och hälsa på the one and only - anton! min finaste vän, (såklart lite andra fina vänner som bor där uppe).
"kom till stockholm, behöver en liten malin dos innan du åker" - då får man fan åka!

igår förresten, det ögonblicket jag ser Evelina och Annie gå på torget och jag hör Evelina "ihihihi, där är hon!"
då var det bara att springa de 10 metrarna mot varandra och kasta sig i varandras armar till annie skriker med sprallig röst "vi får nog flytta oss, vi står mitt i vägen." - lycka, ren lycka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback