#Lovelife.

så kom värmen till sverige, åtminstone här nere, hur det ser ut uppåt har jag ingen aning om.
var lite segt att jobba eftermiddagar, men idag drog vi ut till sommarstugan och gottade oss i solen och njöt och JAG FICK T.OM LITE FÄRG! dra åt fan, Cali-solen har gjort mig mer tillgänglig till att bli brun.
inte mig emot.

var inte lite varmt att ligga och sova nu ikväll, men det vart tvunget, med två nätter väntandes.
sen blir det äntligen lite ledigt, - få börja packa i nästa vecka tror jag också, och börja träffa folk som jag inte kommer se i slutet av mina dagar! - Men snart dra min näst sista helg ihop sig i Sverige, och inte ens lite bitter är jag, ser så fram emot att åka, samtidigt som jag kommer sakna endel här hemma.
men det ha varit en bra sommar, helt klart - inte bättre än förra, för tror inte 2011 kommer slå någon sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback