love!

gymmet 10:30-11:45
Jobbet 11:55-20:00
Sofie 20:30 - 03:00

en perfekt dag, gick hem lite tidigare så jag kunde åka till Sofie, allt handlar inte om pengar eller jobb.
sofie lämnar oss för Norge i helgen, och det är jag inte glad över kan jag lova, överleva utan henne i sisådär 5 månader?
ICKE! - vi umgicks knappt innan jag kom hem från USA, nu kommer det blir tungt! - vackra, fina vän!

Tobbe (sofiespappa): malin, är denna parfymen god?
Jag: Jadå, luktar somrigt.
Tobbe: säger du ju bara!
Sofie: nej, malin är rätt ärlig av sig .... väldigt ärlig.
Sofie: på riktigt malin, hur ser mitt hår ut, slitet?
Jag: ser förjävligt ut, får klippa till det där! - men vacker som en blomma är du ändå.

 
 
 
 
 
här bryter jag ihop av skratt - inte skrattat så mycket igår på riktigt länge .. hade på riktigt ont i magen sen.
på dansgolvet hade jag inget skratt kvar .. heltokigt. 

 
inatt blir det jobb, hej så roligt - kommer inte vara en kotte där inatt - skönt! 
- min bror är hemma, fint det, fina stora lillebror! (äldre, men betee sig som 3 - därav stora lillebror)

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Världens bästa Malin :) <3

2012-07-15 @ 23:03:55
URL: http://Lingonveckan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback