Happy 4th of July America! - see you next month.

klockan har tickat över till 4th of July. (svensk tid)
USA's nationaldag, som jag önskar jag med ska få fira någon gång i mitt liv.
inte fira just för så, för att dom blev självständiga skiter jag inte lite i, men att den dagen verka galen!
- halloween kommer få upplevas och thanksgiving, blir bra det!

eftermiddagspassen är över, så nu kan livet börjar igen, och det blir en hel del denna veckan kan jag lova.
musik-quiz, fikor, middagar, Tosia (som är varje år i denna håla, stor marknad med karuseller, öl-tält you name it) och vi får se om det blir något av det, för Växjö blir det på lördag nämligen, träffa mina tjejer.

och idag bokade jag och Cajsa in att åka till Göteborg mellan den 17-18 Juli.
GÖTEBORG HERE WE COME!!! ska få träffa alla fina människor igen från USA! åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback