10 Juli.

18:00 skulle jag stämpla ut från jobbet.

gubbe på jobbet: jaså, ge du redan upp?! (tror att jag börjat vid 14)
jag: redan?!! jag har varit här sen 05:00 !!!!

det var rätt jobbigt att jobba 13 timmar, inte för att jag var trött, för de gick relativt fort nämligen.
men fötter och rygg. men när chefen säger hur stolt han är, och att alla älskar mig här, och sen lägger fram med och fråga om jag kan jobba extra endel, så säger man ju inte nej? (jajaja, svennefolket, skryter jag nu när folk uppskatta de man gör? Jo i sverige är det la så)

kommer stupa i sängen vilken jäkla sekund som helst.
helene ringde mig innan, gudomligt och få höra hennes röst och senaste nytt.
på måndag får jag hålla om henne och tess! ni anar inte lyckan som går igenom kroppen.
alla fina jag ska få träffa på måndag, alla finaste från Santa Barbara - Love you already Göteboooorg!
 
torsdag ska jag fixa till håret - blond - brun - ?  vet fan inte, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback