02:44 - godnatt.

02:44 - lördagnatt .... jag jobbar.
absolut haft roligare lördagsnätter i mitt liv.
Cajsa jobbar också, så har lite sällskap åtminstone, vi har ju bokat in oss på två nätter på ett av Göteborgs finaste hotell - First Hotell på Avenyn - Pool, godaste frukost - sängar - behöver jag ens säga hur jag få gåshud av bara tanken? kommer njuta av 3 dagar i Götet och 2 nätter i en kungasäng med kungafrukost.

det ska bli liseberg, åka ut till Tjörn och kolla omgivningen.
träffa alla de fina människor som bodde i Santa Barbara - framför allt mina två roomies Tess och Helene.
bara allmänt njuta och inte tänka ett jäkla dugg! AWWWHHHHH så jävla fint.

snart hem och sova - åh som jag ska sova!!

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad jobbar du som nu ? :)

Svar: bara sommarjobb på ett industriföretag!
ottosson

2012-07-15 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback