vilken kväll.

här är mina fantastiska vänner, alla är precis lika knäppa som jag, om inte värre. 

det blev fest hos sarah igår, underbart fint och få träffa alla.
mycket kramandes och gosandes, utgången var en enda kväll av "HEEJ ååh, hur är det?, det är bra, själv?"
träffade halva klassen från lågstadiet, hur mysigt som helst, mina bästa killkompisar på den tiden, och ingen tid var som den försvunnit, pratar minnen <3 speciellt alexander, som då var min bästavän, vi fick dock inte gå i samma klass på högstadiet (vi valde varandra) lärarna sa vi skulle förstöra en hel klass tillsammans med skitsnack - så då gled man iväg, men minnerna finns kvar, och dom är fina.

anyway, igår var fantastiskt roligt, och nu beger sig alla.
till norge, till usa, till skåne, till stockholm - sofie försöker få mig upp till oslo, men den blir svår.

miranda, legendarisk i taxin, stoppade av polisen.
Miranda: du var mig väl en snygg jävel??!!
polisen: aa tack detsamma!!

(miranda när hon ska skälla ut en som lämnat bildörren öppen)
Miranda: STÄNG bildörren din jääävla svettlök, KOSTYM-NISSE!!!
Taxisnubben: lugn, lugn!!
Miranda: MANNEN!!! kan du spanska?!?!
taxin: jag är svensk?!?!

halv 5 kom vi hem, OCH tror det eller ej, men jag vaknade faktiskt inte klockan 5. 
utan nu vid 11, JAAAAAAA!!!!!!!!! SÅ JÄVLA LYCKLIG!!! - precis vad jag behövde det här. 

nope, nu blir det fikadags! - en månad till födelsedagen idag med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback