GO OCH GLAD!!

02:35 ... PIGG.
vaknade upp 6 imorse (JAA en timme senare) och mådde fantastiskt dåligt, influensan?
jag vet inte, men kul var det inte, sovit hela dagen fram till 20:00 .. så jag är lagom pigg.
hade kunnat springa ett maraton tror jag. - men hellre somna sent och vakna senare.

tur folk är uppe vid den här tiden, för mycket folk egentligen! 
tryckte i mig en tablett precis, så ska väl kunna somna snart. (om jag kan sluta kolla White Collar, ny serier jag blivit frälst i) - vakna jag 6 igen, kommer jag döda någon - på riktigt! 

nej mina vänner, imorgon ska jag ut till stan, köpa julklappar ... 23 December! JAA BRA.
men till mitt försvar, när skulle jag hunnit? - ha bara två kvar, och det löser sig alltid!

nej damer, och herrar för den delen, nu ger jag upp!
förhäxad kommer ta mig in till drömmarnas värld, fuck john blund, förhäxad kirra det bättre!

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

SA JU ATT WHITE COLLAR ÄGER!! ;)

Svar: FINNS BARA EN SÄSONG PÅ NETFLIX!! vill gråta. haha
ottosson

2012-12-23 @ 13:37:30
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersson

Upptäckte det, Sverige har ju asdåligt utbud på Netflix. Mycket mer i Usa ju! Du får streama ;)

Svar: nej men jag hade kollat klart allt på netflix typ! så svenska netflix kom peeerfekt! :P (nu kan jag ju ladda ner dessutom) hah
ottosson

2012-12-23 @ 15:51:41
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback