fin dag!

dagarna gå så fort, idag vaknade jag till vid 5, och trodde det inte va sant?
tack och lov somnade jag om denna gången och sov gott till 9.
jag tror det ha vänt nu, min sömn! - så himla lycklig och vara på rätt spår. livet kan börjar.

gårdagen spenderas en stund hemma hos fluff, innan jag begav mig till sofie för mysdags med alla.
en himla massa skitsnack och film på de, jag somnade där, så skönt så! 
runt elva låg jag och tänkte på mina roomies, jag kunde höra carl och filip säga "lilla basse, ha kissat på mattan" och började gapskratta, skrattade så jag kissade på mig, ingen förstod vad som hände, jag skyllde på trötthet! 

carl kommer hit idag, skulle egentligen inte varit här förens runt 1-2 tiden, men tjejerna ville träffa honom på lunch runt 12, (innan alla kila iväg) så han fick snällt köra tidigare, så jag kan få visa honom mina vackra tjejer. 
"visa honom" - lät som han är en apa i bur, men så illa är det inte!

vad mer? vad behöver man visa liksom?  Karlskrona såklart, ronneby gå ju rätt lätt att köra igenom. 
men det blir fint, herregud så fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback