bugar och bockar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag bugar och bockar för en otroligt fin sommar Sverige.
vi syns till 2013! - Nu ska jag inleda operation packning, jobba och mysa de sista dagarna!
9 Augusti befinner jag mig i Seattle, Washington, och den 15 augusti i Santa Barbara, California. 
så ser min tidsplan ut iallfall! 10 dagar kvar mitt älskade Cali! 

men jag kommer (som alltid) saknar er allihopa här hemma - men det börja bli en vana nu!
men inte för att spoila för mycket .. men jag börja bli lite sugen på Sverige, åtminstone Europa.
det kanske är dags att flytta sig hemåt snart? 2,5 år utomlands räcker kanske för mig? - vi får se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback