1 augusti.

idag fick jag glatt stanna hemma faktiskt, känt mig krasslig många dagar nu, men igår bröt det ut.
inte konstigt, jag väntade mig det .. jag ska ju ut och flyga snart? då blir jag dödsdömd typ.
med alla sjukdomar i världen typ. - tugga ihop och gå till jobbet imorgon iallafall, åtminstone försöka.
- älskar också att cheferna tror de kan allt, vet precis allt vad som händer nere på maskinerna, men allt de ser är deras jäkla system på datorn.
 
fick hem min förhäxad-bok idag dessutom, otroligt vacker är den! book of shadows! King.
nu ta jag mig en tupplur
 
 
saknar min vän!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Book of shadows?!?!?!? Whaaaaaaaat!

2012-08-02 @ 07:37:57
URL: http://hesakrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback