4 September.

Jag ha "gått hemma" i 2 veckor nu och jag tror seriöst jag börja klättra på väggarna i vilken sekund som helst.
sure, om 13 dagar åker jag och kommer äntligen få lite att göra - och det bara för 6 veckor?
sen har jag runt 8-9 veckor hemma i Sverige som ska dödas? - ska försöka få någon slags praktik åtminstone (utan betalt) - finns ju inte en chans att få jobb på bara 6 veckor (för sen är det jul och så ska man åka igen)

tur det finns friidrott på tv, och lite ansökningspapper, och annat skit man kan underhålla sig med.
men snart få de fan hända nåt alltså. - nu stafett herrar. - BOOOLT, kanske ett världsrekord? - isf gissa jag på 37,07, kom ihåg ni hörde det här först !!!


WAAAAAH !!!!  - 37,04 blev det - JAG VISSTE DE SKULLE BLIR VÄRLDSREKORD IAF !!
hur jävla bra är inte jag?


hade vart as grymt att se honom LIVE.

hörde ni om 5000m loppet? killen som vann brons? han fick sitt brons, allt va frid och fröjd.
sen EFTER medaljutdelningen blir han diskad? hahhaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback