US vs UK.

det bästa/sämsta med aaaameriiikaa.

plussidan: Cheesecake factory, topp1 - always!!!
Urban outfitters, Nacho doritos chips, subway (mkt godare än i sverige) cold stone - världens godaste glass.
Johnny rocket - världens godaste hamburgare och milkshake - priserna på skor, kläder, bensin, mat, allt, allt.
BAAAGEEELSS !!!!!

minussidan: Panera bread - seriöst så jävla äckligt, ALLT där inne är äckligt.
Forever 21 - precis som gina typ, förstår inte varför folk gillar det så innerligt.
starbucks - smaka precis som allting hemma i Sverige, bara att det är as coolt och ha varit på starbucks.
Frozen yogurt är bara allmänt skumt. & det finns 0,01 procent gatlampor i hela landet.

det bästa/sämsta med uunniiited kiingdom.

minussidan: att bagels smakar sämre än i USA, men det finns åtminstone, suck on that sweeeden!

plussidan: typ allting förutom bagels - vänliga amerikanare var det gott om när man kom till USA, men i england är dom ännu mer vänliga (om man inte är i London dvs) och man kan titta på DVD man köper i england hemma i Sverige!!!! MYCKET STORT PLUS! -

men som sagt - det finns mer att uppleva i USA och det saknar jag.
varje stat är ett eget land, varje stat erbjuder något uuuut över det vanliga!
i england har jag sätt mitt älskade United spelar, och jag ha vart i London hundra ggr, i bristol, i Exeter, i Plymouth osv - jag har bott på landet, nu är jag sugen på något riktigt livat, och det kan nog USA ge mig, från och med i Januari.

men glöm inte inte inte - USA är inte landet för mig, jag ska absolut tillbaka till England.
det är där jag hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback