I sit and wait.

igår blev det mat, film, spel och annat fint hela natten hemma hos linn.
vaknade upp där i en trång men skön soffa! - och nu sitter jag hemma och vänta på paket.
jag SKA ha två paket väntandes, annars blir jag lagom förbannad.
det från england måste, måste, måste komma först och främst, sen ska jag ha från SBCC. 
inte lika viktigt som det från england! - har försökt ringa min gamla gymnasieskola idag också, vill ha mitt betyg översatt till engelska, men är ju aldrig någon som svara när man väl behöver det, SÅKLART !!!

ikväll är det fotboll som gäller - fint, Sverige förlora nog!
pratar med min gamla lärare Jonas, som berättade att hela Estet har ändrats om, att de nu har Samhälle/Estet, och man är samhällare istället, och estet är numer bara Foto&Film, så jag hade läst samhälle (då jag ville läsa journalistik) - låter skumt alltihopa, men man bruka vänja sig! ännu värre: det är 95or som gå ettan nu!??
95or?!!! hur sinnesjukt.

komsssiii paket.
(update: dom översätter mitt betyg på måndag, TJOOHO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback