Hemma och redan trött på skit-blekinge.

då har jag befunnit mig i skåneland i två dagar! 
var inte tokigt alls, lite mys i helsingborg, i väla, och hem till förslöv och vejbystrand (ännu värre än kallinge?) haha.
bowlade på kvällen med Parina, matilda och matilda, köpte pizza på kvällen och visste NI blekingebor att man får välja sås på pizzerian? vitlök, jordnöt, rhode island, mild, stark, beanäsås? - här har vi svag eller stark typ, men vad för sås det är det vetifan? - aldrig varit med om att dom fråga vad för sås man ska ha? klart de finns pizza med oxkött typ som ha beanäsås, men inte annars eller? bleeekingebor får bara svara, antar att detta stora fenomen redan kommit till Götet och till 08orna.

vi hade skins-maraton halva natten, guuu så bra det var.
britter <3 plus att jag ha beställt hem säsong 1,2,3 och 4 av skins hem till brevlådan i England nu.
så den väntar nog fint tills jag kommer.

- orka inte lägga in bilder, ta det en annan dag när jag är pigg och inte trött på blekinge.

SNART ENGLAND, SNART ENGLAND, SNART ENGLAND! peeeeeeeepppaa.

Kommentarer
Postat av: Kurre

Vejbystrand är fint

http://vejbypartiet.blogg.se

2011-09-14 @ 15:06:27
Postat av: Lollo

I värmland får man också välja sås på pizzan, vitlök, bea, jordnöt, mild, mellan, stark osv ;)

2011-09-15 @ 17:38:38
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback