Foto&journalistik - check.

nu jävlar - har ringt och fixat in mig på RÄTT program den här gången.
Foto&journalistik är det nu, få de nya papprerna redan imorgon eller onsdag.
var inga större problem alls faktiskt, så kändes riktigt fint att ha det färdigt och avklarat på morgonen.
- förhoppningsvis kan jag få intervjun innan england, vore fantaaaaastiskt.

gårdagen spenderades med mamma&pappa här inne i staden, gick ut och åt på montemantre.
och fan vad fint väder det var - riktigt varmt och gott.
- nu ösregna det, och hur jävla roligt är det? jag hade tänkt ta lång promenad och fota lite, men inte så skoj nu.
ta en skypedejt med en tysk liten vän som precis kommit hem till Tyskland från USA.

måste boka tågbiljett från heathrow till Devon nu också.
Cathy är ju alldeles för slö, bad henne kolla upp allting, så hon kunde pröjsa ;)

men allt hon gör går i sloooooooooooowmoootiooon! så får typ pressa henne LITE till.
troligtvis kommer Mim och hälsa på den veckan jag kommer, Mim bodde vi grannar med, men hon flyttade ner till Plymouth dagen efter jag åkte hem i sommmras! - och den 25 tror jag, kommer den nya aupairen och hälsa på, alltså i September, men bara för en dag! så det ska bli kul och träffa henne en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback