vad de hittar på ...

doktorer, doktorer - vad de hitta på.
dom hade iaf tre olika "sjukdomar" på mitt besvär, men mer får ni tyvärr inte veta.
ska dit igen, och göra lite spciella tester, för att få fram till 100 procent.

konstigaste jag var med om var att när sjuksköterskan kom in och frågade mig om jag ville att min läkare nästa vecka ska vara svensk eller utländsk? - skiter väl jag inte lite i? ta den som kan sitt jobb mest.

har spenderat min eftermiddag hos min fina farmor och sen fika med David - super.
nu ska jag hem till Cajsa och snacka skit, beeeeehövs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Hm, måste varit något sånt med den här familjen också, för barnen var tydligen äldre än vad det stod i brevet. Och sen hade de uppenbarligen flyttat också, så de bodde inte ens på det stället de skrev en massa om i brevet, haha.



Tror att jag läste din blogg förut när du var i USA faktiskt, var inte du i Chicago? :)

2011-11-17 @ 18:53:06
URL: http://malininamerica.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

hoppas det blir bra iallafall!:)

2011-11-18 @ 19:48:51
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback