Nolifer

what a day.
utöver idioter på SAS så har den varit fin.

Cajsa bjöd på mat när jag trillade in hos henne, spagetti och köttfärsås, looooovely!
kikade på biggest loser och kände oss smala nog att äta lite godis - för då får man kränga?
när man ser de där 300-kilo människorna, JAAA fyfan vad godis man få äta då.

imorgon ska jag äta lunch med min gamla lärare Jonas, han börja ju bli gammal nu, så man få la passa på ;)
har inte sett karln sen 11 Juni 2010 ... alltså på studentdagen.
skulle fikat med honom innan jag kilade till england, men den klene fan vart ju sjuk då.

och imorgon då jävlar är min kontaktperson tillbaka på IBS, om hon kan svara också!
och så ska väl SASäcklet svara också, så ska nog allting lösa sig super fint med mitt liv med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback