13 months ago.

om 40 minuter skulle jag egentligen träffat Annie.
en fin liten chicagovän, som nu är hemma efter sitt år.
men jag är ju yr och trött jämt, så jag hade nog dött av att åka upp till växjö just nu "/
men vi ses i stockholm när jag kommer upp.

I cant really believe it - jag ska få träffa Annie och Evelina igen, som jag inte sätt på över 13 månader.
Jag minns första dagen Evelina kom till sin familj, jag hade varit i "min" i lite mer än en månad då - och jag visade henne världens vackraste Chicago - dagen efter mötte jag Annie, och vi åt på Cheesecake factory.
och allt detta var 13 månadersen och konstigt nog minns jag allt som igår när man prata om det.

siiiinnnnees, nu ska jag ut och få lite frisk luft, sen vila lite till ... yeaaj.


Kommentarer
Postat av: Annie

Snart ses vi i Stocholm fina du! just can´t wait!!:D

2011-11-18 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback