Dra åt ..........

en lång lunch med jonas idag, suveränt.
mycket skvaller och mycket att prata om efter 1½ år.
inte nog med att han bjöd på thaimat också, då har man det bra.

och jag börjar blir RIKTIGT jävla lack på IBS.
ångra att jag inte åkte själv, för jag ha skickat mail säkert 67 gånger till min kontaktperson, men hon skicka bara nya hela tiden? om annat viktigt .. men vägra svara på mitt? - OCH jag har ringt, men hon är ju fan aldrig kontaktbar. - jag kan ju för fan inte börja med mitt visum förens hon svara på min jävla fråga!!!!!!!!!

nu ska jag in till stan och fika med Maria istället.
får lugna nerverna lite.
imorgon ska jag träffa en tjej som heter Lisa, som också ska plugga på SBCC.
visade sig att vi bor runt 20 meter ifrån varandra här .... oddsen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback