CP SAS !!!!!

Ska fan i mig aldrig mer flyga med SAS någon gång i hela mitt liv igen.
det är nog fan de sämsta bolaget någonsin på att ha koll.


minns ni i Augusti när dom ville jag skulle betala 150 kronor för en ombokningsbarbiljett?
för att jag skulle resa 26 sep, och hem 27 sep till landvette? - vilket visade sig vara helt åt helvete fel.
då mitt flyg skulle lyft den 17 September från köpenhamn till Heathrow.

http://wakoo.blogg.se/2011/august/tror-jag-kan-kirra-ett-jobb-som-chef-pa-sas.html#comment
- här är det inlägget iallafall, om hur förbannad jag blev.

IDAAAAAAAAG fick jag ett lika dant mail - en påminelse.
att jag fortfarande INTE betalat den?! från den 17 September till Heathrow?

en ombokningsbarbiljett? - är DOM HELT KÖRDA I HUVUDET?!!!
för de första ha jag aldrig kyssat i en ombokningsbarbiljett och för det andra är det TVÅ MÅNADERSEN SNART !!!

men tror på fan dom fick sig ett argt jävla mail igen
"nu får ni fan ger er, vad pyssla ni med ... varför ska jag betala den biljetten på 150 kronor?"

Orka verkligen inte med sånhär JÄVLA puckon! - förra gången vann jag, denna gången ska jag nog fan vinna igen.

Kommentarer
Postat av: Beccah

Hej :) följt din blogg jättelänge och måste säga att du inspirerat mig jättemycket att åka som aupair. Funderat på det ett bra tag och tänkte nu ta tag i mina planer. Vet att du åkte till USA med en organisation, men hur gjorde du med England ? :)

Förövrigt tycker jag du är grym som gör precis det du vill och faktiskt vågar lämna ronneby helt själv, och stå för det. Klart man ska resa och upptäcka världen om man vill det, och hur mycket man vill innan man slår sig ner någonstans.

2011-11-08 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback