Come on!

dagarna som kommer är rätt så späckade.
många fikor att göra, för att träffa vänner jag fortfarande inte sätt sen jag kom hem.
jag ska inom skatteverket, måste inom en doktor och kolla mitt blodtryck.


Vad som än försigår i min kropp så måste det fixas nu.
i 5-6 år så har jag hållt på att svimma av att springa max 400 meter.
därför jag la av med mitt älskade fotboll - mitt liv.
hela 8an&9an bestod av besök hos doktorer, ingen förstod vad som var fel.
och vem orka springa där var och varannan dag? not me anyway.

men de senaste 3 månaderna har det blivit så mycket värre.
direkt jag är ute på en nattklubb, räcker med 10 minuter på dansgolvet och jag svettas ihjäl, jag hör ingenting, allt är suddigt, och jag måste sitta ner inom 0,5 sek typ. .. hände min sista helg i Sverige och i min sista helg i England - inte nog med att igår gick jag upp max 10 trappor och trodde jag skulle DÖ!
och idag gick jag till apoteket, svimmade nästan när jag klev in.

Jag förstår det inte? känns som jag är minst 90 år gammal och ha övervikt på 100 procent.
förhoppningsvis är de bara lite lågt blodtryck osv. no big deal typ.
troligtvis är det inget fel alls - like always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback