11-11-11

sitter här med visumansökan, återigen.
känns som det skena iväg lite med pengarna, är mycket mer som ska göras och mer som ska betalas än vad jag behövde göra för 1½ årsedan, och lite andra saker som jag inte visste om, som nu måste göras.
Ja, jag börja känna mig grymt stressad, då det är 50 dagar kvar - lite värre då man inte fått pengar från CSN heller, så man måste ligga ute med allt själv, tex flygresor, visum  ... CSN-pengarna kommer inte förens i slutet på December nämligen.

ska träffa Lisa om ett par minuter igen, vi ska gå igenom det här nu så allt är klart i huvudet.
och så ska vi ta visumfoton på varandra, så vi slipper punga ut massa pengar för det hos en expert, som inte ens är nödvändigt.

har även skickat iväg lite saker från polisen, som jag behöver för att kunna blir vikarie på dagis osv.
så jag hoppas man kan få lite jobb nu innan USA - hade varit perfekt och inkasera lite !!!

Ja, jag ha sökt visum förr - och själva ansökan blir nog lätt, det kommer jag ihåg.
men allt där innan är ju mycket krångligare nu än då, iaf för F-1 visum ... screw it!
Vilsen_tjej_91.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback