Lovely Friday!

haft en otroligt fin kväll!
Derry kom hit runt 6 tiden, sen trillade Fluff in och därefter Jakob.
blev otroligt mycket prat och flum, like always.
vi drog ut till havet, satte oss på 4 brassestolar och njöt (av blåsten och havet)
d
et blev dock alldeles för kallt efter ett tag så vi åkte hem till fluff istället.
varav hans mamma ligger i sängen och fråga vilka det var som trilla in.

Fluff
: det är Malin, Jakob och Derry.
Gabriella (fluffsmamma): MAAALIN?!!! HUR ÄR DET??!!!
Jag: det är BARA BRA !!!
Fluff: ni kan köra 20-frågor på Söndag.
Gabriella: VÄLKOMMEN HEM !!! VI PRATA MER DÅ!!!! jag vill höra allt.

kom precis hem och ska däcka i sängen när som inför en späckad dag imon! - räkmackefrukost börja vi med.



finns fler bilder på fluff's kamera, så det kommer upp när jag får dom!

åker hem till finaste fluff igen på söndag för film och godsaker!
har saknat min bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback