en perfekt dag!

har haft den mest perfektaste sommardagen ni kan tänka er.
1. inkasera pengar till klockan 14:00.
2. havet med fina vänner, bada i 19 grader (helt okej efter varm dag på jobbet)
3. parkfotboll med mig själv, cajsa, jakob, derry, viktor, sickan, flemming, sebastian och micke
4. Kebab med folket.
5. Biomys - transformers 3.

inte för att förglömma, troligtvis den varmaste sommardagen hittils!

så jag är redo för två eftermiddagar utan liv nu, dock ska min fina vän Derry komma hit efter jobbet på fredag.
och på lördag för första gången i mitt liv ska jag segla med Jakob, det kommer nog blir super!
och på kvällen blir det fest (till klockan 10 iallafall, sen kalla ju jobbet) haha.

så jag har en fin vecka framför mig, hoppas bara det är strålande väder också!
sängen kallar, gud som jag vill sova ut imorgon (inga flygplan som stör hoppas jag, inga konstiga grannar osv)

Transformers var kanon btw, en timme av filmen var i DC, och 1½ var i Chicago.
mitt Chicago, jag blev som lyrisk, där har jag gått, jag ha bott där, jag sprang där, jag visste varenda gata, kände igen allt, underbara fina stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback