min chef är bra fin han!

gick relativt smärtfritt att jobba idag!
även om det var lätt och ta sig upp och man inte var så trött - SÅ suger förmiddagar.
för VARENDA chef på hela bygget är där, och det resultera i att man inte kan jobba som vanligt, för dom ska alltid in och kolla på nåt, prover ska tas, dom ska syna en matta i flera timmar typ. (det händer inte jätte ofta) men idag var en sån dag då ALLA chefer var på min plats, och en massa engelsmän! - blev helt galen runt 10 och började skrika på min chef istället. (som jag älskar btw)

Jag: asså blir så jävla förbannad, kan inte göra ett jävla skit här!
Chefen: neej, ut med mattjävlen, så dom blir glada och sen upp med skiten igen bara och skiiiicka iväg den åtavfan!

Jag: du btw, kan jag vara ledig sista natten den 9/7?
Chefen: haha tosiahelgen?!! ska du supa som fan då?
Jag: nej men iaf ut och härja lite (;
Chefen: haha jo men klart du får ledigt, man måste fan supa!!! finns inget värre när polarna är ute och man sitter i denna jävla gruvan!
Jag: nej precis!
Chefen: men niklas kan supa på fredagen och vara bakfull hela lördagen, så ta han ditt sista skift, så får du vara nykter på fredagen och supa dig as full på lördag och vara bakis i 5 dagar sen!!!!
Jag: låter ju fantastiskt!

- sen har han nog kirrat så jag kan jobba 6 dagar i Augusti också, mellan 15-21 Augusti.
sitter rätt bra faktiskt, får man 3 veckors sommarlov, sen lite jobb igen!

men nu ska jag uuut i solen och njuta av värmen! kanske ta sig ett dopp i poolen också!!!!
ska beställa CSI NY säsong 5 nu ockssså, REA PÅ CDON !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback