jävla effektiv dag!

hela dagen har sprungit förbi och det är snart dags för den första och sista natten för denna gången!
jävligt gott med en natt bara. (ska också blir jävla oväder inatt, så de kommer lätt regna in på jobbet)

det blev först att köra bort till en fin liten karl! - sen in till stan, ta en snabblunch på 2 timmar med Linn.
direkt hem, byta om fortare än fortast, för kosken var påväg i en jävla fart, vi åkte in en snabbis till karlskrona.
jag hittade nya jeansshorts, ett coolt linne och nya gladiatorskor, hem i en jävla fart runt 5, äta, sova två timmar - Derry ringer vid halv 8, och är här på 3 röda! - nu drog pojkfan precis hem och om en halvtimme ska jag till jobbet.

nu har jag en jävla huvudvärk - men jag är glad ändå, för jag är ledig i 6 dagar nu!
och imorgon ska jag spendera halva dagen med Derry och Jakob! troligtvis, Jakob vet inte om det ännu, haha!

imorgonbitti ska jag köra inom contan och köpa frallor, runt 07:00 kommer jag däcka i min säng! OOOH så gott.

PLANER: om jag inte kommer in på alla högskolor jag sökt så kommer det troligtvis blir Noooorge.
men det får vi se den 15 Juli.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: vad roligt att nån var intresserad! :)

2011-06-22 @ 23:48:51
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback