Glad Midsommar.

har haft en fantastisk fin dag.
nattskiften var RIKTIGT segt, vi gjorde inte många knop, fikade mest, då det var sista dagen för upplärning.
men så klantig man är när man är så trött, man hammra på sig själv, glömmer allt, vet ingenting!
körde inom contan och köpte nybakta frallor, och sen däckade jag till halv två tiden!

Så vad hade dagen att erbjuda? - Det blev parkfotboll med grabbarna - Derry, Jakob, Viktor, Flemming och Anton.
Viktor sparkade mig mitt på smalbenet så nu är det en stor bula där, varmt och blått typ, kan inte ens röra skiten! haha, men derry slog sin arm och många andra klantiga saker hände!

vid 4 tiden stack jag och kosken till Karlshamn, ingen stad man annars hänger i.
men de har faktiskt roligare affärer än Karlskrona nu för tiden - dock ändås rätt så tråkigt. haha hur de gå ihop.
hittade mig en tröja och en BH som jag letat efter i säkert hundra affärer nu. SCORE!

nu ikväll har vi plockat blommor för midsommarkransen och klippt till mitt hår och planerat morgondagen.
det blir nog en SUPER fest hemma hos Jonathan och jag är mer taggad än på länge!

Jag: men du kolla honom, han var ändås rätt snygg för att vara ful.
Sara: jooo, konstigt nog så gick det fan ihop.

Men nu säger jag tack och hej över helgen.
för imorgon är det ALL IN på allt, på jordgubbar, på vänner, på mat, på cider, på allt allt allt.
och sen åker jag mot ÄNGELHOLM OCH MATILDA !!!!!!!!!!!!! - är hemma på Söndag!

nu ska vi äta jordgubbar tills vi stupar!

Kommentarer
Postat av: Sara

hey you. Om du fortfarande är intresserad av designen så kan du ju höra av dig! :) skicka gärna med en bild du vill ha som visningsbild också, om du inte vill ha den som redan finns :)

2011-06-25 @ 13:37:33
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: japp, [email protected] :)

2011-06-25 @ 14:38:44
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback