DESSA PLANER !!

imorgon går jag på förmiddag! - en ny skiftrunda - annars vara en skiftrunda i 6 dagar, men nu är det bara 5 !!!!
det är ju ren lyx, det är LITE motvilligt att gå på förmiddagen på en helg då alla är lediga, men man slipper alla cheferna och fan så gott det är 

svensken - aldrig nöjd!

Igår träffade jag Cajsa, vilket var otroligt fint, vi har galet mycket gemensamt, speciellt Idrotten, så mycket idrott vi diskutera om åren är otäckt, och filmer/serier! - jag snodde Solsidan och två filmer jag aldrig sätt - redan sätt klart solsidan, jag DÖR så bra det är.

och idag har det blivit promenad med Michaela, annars har jag jobbat på ett brev till Australien.
till familjen och till visumet, jag är inte JÄTTTTTTTTTTTE 100, men iaf 98 procent.
varför jag inte är 100, är att jag är LITE rädd för framtiden, jag måste ifrån Ronneby, men vart ska jag ta vägen då? och hur?



Home is where your heart is? ... my heart is in England, and England could be my home one day!
I've never felt so much for a country before, thats my home, I love that country.
England have my heart, take care of it ... Im coming back home in August.

Kommentarer
Postat av: Louise Dahlberg

Vaaa, ska du tillbaka till england? :)

2011-06-17 @ 20:08:49
Postat av: Sara

england är lovely! skulle också vilja testa på att bo där :)

2011-06-22 @ 23:51:39
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback