Copenhagen/Malmö.

nyss hemkommen från jobbet, men det är ju lördagskväll? så här kan vi inte sitta länge (:
nu blir det filmmys! - blivit många såna på sistone alltså!

anyway, jag och fluff åker till Malmö blev det precis planerat (: eller ja vi kör på köpenhamn på onsdagen.
sen sover vi i Malmö och vandra runt där på torsdagen!
- behöver inhandla lite saker faktiskt!
Men det var senaste nytt (: - får se om jag uppdatera innan dess.

har btw blivit lite opepp på australien nu på senaste, men hur som haver, kommer nog iallafall åka och sen stanna jag ju bara så länge jag trvis där nere (: har blivit sugen på att flytta till Götet/sthlm eller nåt lite nu också, ingen aning om varför, men det kan jag alltid göra senare i livet liksom, australien väntar inte riktigt hur länge som helst (:
landet lär ju inte riktigt gå under, men lär säkert inte vara super sugen senare i livet. - plus att vintern i sverige alltid är skön att slippa, åtminstone från Oktober till Januari, sen är det okej!



för vem saknar detta liksom? eller vem KAN sakna detta?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Det låter väldigt konstigt.. Är det inte det som är hela grejen med TSA-lås? Att man ska kunna låsa väskan men att flygplatserna ändå ska kunna öppna den?

2011-06-12 @ 21:10:53
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback