9/6.

familjens nya aupair hade någon hemsida där hon la upp bilder.
och där hade hon lagt upp bilder på två teckningar som ungarna ritat idag.
det var sträckgubbar på bilden (mer kan dom väl inte, haha) med blont hår!!! och så hade de sagt malin.

mina små fina flickor! - känns skönt, så skönt att de kommer ihåg mig och tänker på mig!

Skatteåterbäringen kom idag, dimpte ner otroligt fint!
- nu ska det bokas flyg till Australien och till England, england blir nog tidigt Augusti.
imorgon sluta jag 10, så efter det flyger jag hem till fluff för filmmmmmys!

/btw, det verka som vi gått bakåt i tiden? vissa beteer sig som de gick på dagis! (: SORGLIGT.

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Åh så söta dom är!

2011-06-09 @ 23:14:01
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback