14 Juni.

livet rullar på, jag har jobbat sista natten för den här skiftrundan, nästa runda börja på lördag.
blir dock inte en hel runda, då det är midsommar, så vi slutar med första natten! - fint!


jag har träffat Sofia - inte sätt henne sen November skulle jag tippa på.
Jag har träffat Håkansson - min fina vän!
- jag har bokat in att träffa Cajsa på torsdag, och Michaela för att gå en sväng (:
(det blir inget malmö) kändes alldeles för stressigt, - 4 lediga dagar är ändå inte så mycket.

midsommar är planerat också, blir en brakfest hemma hos Herr Nilsson (hehe) 
så livet rullar på, jag är till 90 procent säker att det inte bli Australien, jag planera nya planer istället.
och det ser ut som att jag stanna i Norden! heeeeja, men vi får se, vi alla känner ju mig!

har ni btw tänkt på dessa vänner som är OTROLIGT äkta? -
ni vet dom som alltid finns där? oavsett, man behöver inte prata varje dag, inte ens varje vecka, eller varje månad, för varje gång man ses igen så är det som att man alltid varit? för man är samma person iallafall och det pratas på lika flitigt om allt iallafall - Sara Håkansson är absolut en sån, vi pratade inte alls mycket under min tid i England, (hon är inte en lirare på datorer) men ändås visste man att direkt vi ses i Sverige så är allt som vanligt, ingen är sura på varandra, vi är fortfarande bästavänner, vad som än händer - och det är så himla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback