11 Juni.

Eftermiddagen gick bra - den flyger iväg - vill dock slå ihjäl hon som lär upp mig, men det är ju en annan femma.
Ska snart kila till jobbet igen, sen gå man på natten imorgon - vilket är ljuuuuuvligt! 

åkte hem till fluff igår, han hade köpt ostbågar och cola lagom till jag kom - guuudans så gott!
kom inte hem förens 3 inatt, kände att jag var tvungen och ha LITE sömn.
vi fick nostalgifeber och kikade i studentmössorna - och såg på Mighty ducks! min favorit film när jag var liten!

i veckan är det Derry och Sofia som gäller.
vi planera även in att åka till Malmö under mina 4 lediga dagar (: vi får seeee, vi får se!
man kan även jobba midsommarhelgen, 400 kronor i timmen, DET KÄNNS VÄRT DET?
iallafall någon dag, ska fundera lite på det! (tror dock inte det är jätte värt det) haha pengar är inte hela världen.

exakt ett årsen studenten idag .. 11 Juni 2010, kl 14:00 sparkades vi ut, det är om 40 minuter.
regnet öste, vi satt i kyrkan och var oooooootroligt lyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback