Going to Germany!

sitter och prata med en av mina finaste vänner - som råka bor i Tyskland.
vi pratar om att spendera en helg hos henne i Dusseldorf och en helg här hos mig!
och vi har nog spikat ett par datum i September som skulle funka fint för oss båda.
- jag väntar dock på ett mail som isåfall gör att jag befinner mig i världens vackraste England ett par veckor i September och Oktober - så vi ska bestämma mer efter det mailet.
- tänk att jag kan få spendera 6 veckor i England om det går igenom, vi får se .. väntar med spänning!

Jag: yeah, you are going to see hell on earth - Ronneby!
Julia: noooo, hell on earth is here!

jag saknar Julia - hon var den första jag träffade som inte var svensk, hon bodde "1 block" från mig, så henne brukade jag rusa bort till när hon var ledig, om hon ens fick vara ledig, hon bodde hos monsterfamiljen!
hon visade mig runt, och det var även då jag träffade Maggie! - fina människor!

återigen till England - som ni se kan jag inte få nog av landet, efter att aldrig ens satt min fot i landet förens den 18 Februari iår, så vill jag inget hellre än att åka tillbaka dit, mitt liv finns i England, mitt liv är bland britterna och dess fotboll. Premier League, mitt hem på jorden!

att överflödas av Sky news sport - idrott hela dagarna, att kunna ta tåget till närmaste arena, sätta sig ner och kika på fotboll, den sport som gör mig lyckligare än något på jorden, glädjen kan inte ens beskrivas.
- alla vet vid detta laget att den 4 Augusti sätter jag mig på planet tillbaka, bara för en liten vecka dock.
men jag måste tillbaka mer .. jag måste åka dit och hämta upp mitt liv!

Jag låter er får veta när jag får mitt mail ... det blev iväg skickat igår, så kan nog ta sig en liten tid!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller helt med dig när det gäller fotboll. Men får tyvärr säga att varken mina värdföräldrar ELLER någon av mina vänner gillar fotboll, eller ens sport för den delen -.- Dock är det mycket möjligt att det blir att titta på Arsenal vs Liverpool i Augusti :D

2011-07-22 @ 22:42:20
URL: http://hesakrell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Låter som en utmärkt idé! =D

2011-07-23 @ 12:47:44
URL: http://hesakrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback