axminster here i come!



13:53 Gatiwck Airport - 14:17 Clapham Junction.
14:27 Clapham Junction - 17:02 Axminster!

jag tror jag ska hinna med tåget också.
landar 13:00 på gatwick, (brukar bli tidigare dock)
annars är det bara att springa bland trevliga engelsmän.

17:00 STÅR JAG I AXMINSTER IGEN !!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
jag ska få göra allt jag älskar igen - krama Philippa och Gracie.
jag ska få snacka skit med Cathy och slå på Alan.
jag ska få hälsa på grannarna och vara allmänt trevlig.
jag ska få äta bagels och känna mig hemma, hemma i vackra United Kingdom.

jag tycker det är så tragiskt när jag ser så många andra som aldrig riktigt trivs i sina familjer.
som aldrig riktigt känt sig som hemma! - att man ALDRIG kan blir en i familjen.
Jag har aldrig känt mig så hemma som jag gjorde i huset på George Lane.
Jag har aldrig varit så lycklig som jag var i huset, som jag var i familjen Clarkson.
från stunden jag klev in i huset var jag hemma!
det ska bli skönt att komma hem, jag längtar! även om det bara är för ett par få dagar.





(nej jag lärde inte dom räcka ut tungan)

















home is where your heart is, right?
- ibland undra jag om jag gjorde rätt i att åka hem ... 
men det går inte och göra något åt just nu.
däremot kan jag juuu kanske komma tillbaka en månad när deras aupair åker hem i September (a)
iallafall stanna ett par veckor, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback