Sluta gnäll på sommaren !!!!!

då var den första natten gjord.
la ett hatbrev på bordet imorsse också "alla håller käften till minst klockan 13:00, annars blir det fan inte en fralla till på morgonen för er del" - det funkade! dom var tysta som möss!

ringde chefen direkt imorsse runt 7, - fick all min behandling gratis, vilket var super!
fick även erbjudandet att jobba en natt extra och att jobba 18-06 idag istället, extra natten tog jag, men fan inte 12-timmarpasset, någon måtta får det ju ändå vara! är så trött på inkompitetna människor på det företaget (absolut inte för att jag blev erbjuden 12 timmars) - utan för att det finns människor som SKA hoppa in ifall det saknas folk, men just det skiftet verka har jääävla problem med det!

nog om det: HAR NI SETT VILKET SUPER VÄDER VI HAR?!
iaf vi blekingeboooor! ska dyka ner i poolen när som.

gårdagen spenderades med thaimat och min fina Derry!
veckan framöver ska spenderas med fluff, det vankas fest på lördag och annat smått och goottttt.
- är btw oootroligt trött på de som gnäller på värmen, vi har 52 veckor om året och sverige har MAX 3 veckor sol av dessa, och oftast är dom ändås utspridda över två månader - DET ÄR INTE MYCKET !! VI LEVER JU FAN I EN KÄLLARE, SÅ KALLT SOM DET ÄR, RESTEN AV ÅRET, SLUTA GNÄLLLL PÅ SOMMMMMAREN !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback