SISTA NATTEN !!!!!

14:10 vaknade jag upp idag - välbehövt och aldrig någonsin sovit så länge.
men med all rätt, däckade ju till sängs runt 7, efter att kränkt i mig nybakta frallor som mamma beställt.
men vet ni vad? - INATT ÄR MIN SISTA NATT! - SISTA SISTA SISTA !!!!!!
okej att jag tjatar, men det ska bli så jävla gött, och visst - jag jobbar i slutet på augusti också.
men då har man ju haft semester liksom! så den veckan räknas knappt.
OCH det regna, perfekt dag för att sova och bara glo på film!

börja ju undra vad mamma håller hus? kan ju knappast ligga på stranden i detta vädret.
och INGEN mobil äger hon heller - förstår ni? att en människa på 2011-talet INTE äger en mobil.
goooodetid.

hoppas på sol imorgon, eller de måste vara sol! sådeeetså.
om en vecka har jag landat i england och sitter förhoppningsvis på tåget mot Axminster nu, tjoho!



Kommentarer
Postat av: evelina

erkänn att du saknar chicago Malin???? ;D

2011-07-30 @ 01:46:11
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback