lagom pressad helg!

gårdagen spenderades i Karlshamn på Östersjöfestivalen.
mötte upp mina grabbar (minus jakob) satte oss i ett öltält med riktigt bra musik, innan det började gnällas!
att man alltid ska hamna bland gnällspikar är ju bra märkligt! (:
- mötte upp loffarn som jag inte sett sen Siesta, och dess för innan thailand.
alltid fint och möta upp gamla vänner, det är väl därför man dra på alla dessa jävla festivaler och marknader.

dagen spenderades i Kalmar på Linnéuniversitetet, följde med Jenny dit.
kollade in programet hon skulle läsa, lägenheten, you name it. blev själv lite sugen på deras sports managment - men så låg det i Växjö, och där bor jag bara inte!

ikväll blir det fest för Sarah och Emma! feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssst .... sa jag de kanske jaaa!


nej, nu får det vara nog här - ska möta upp en snygg graaabbb nu.
och fortfarande heller inget mail ... huhm!
Och nog för att vi reta norge om allt och alla, så är vi ju ändås grannar och allt som hänt är ju så fruuuuktansvärt jävla tragiskt! - lika bra och skjuta han som gjort det direkt, så slipper vi ett miffo till i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback